SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Hatályos: 2025.11.01.-től

Termékeinket egyelőre csak házhozszállítással tudja megrendelni.

A házhozszállítás szolgáltatás előzetes egyeztetés után, térítés ellenében vehető igénybe. A pontos szállítási díjat a rendszerünk számolja ki, a szállítási cím megadását követően.

A házhozszállítás napja minden esetben egyedi megállapodás tárgya, a pontos szállítási napról vevőink előzetes tájékoztatást kapnak.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a házhozszállítás a termékek felrakodását és a vevő által megadott címre közúton történő eljuttatását jelenti. A házhozszállítási díj nem foglalja magában a sofőr által végzett lerakodást, kézi pakolást vagy gépi rakodást. A termék lerakodása, ehhez megfelelő munkaerő és eszköz biztosítása a vevő feladata és felelőssége. Fogyasztóknak külön szolgáltatásként megrendelhető a házba, emeletre történő felrakodás, valamint a csomagolóanyag elszállítása is. A külön szolgáltatásokról és annak díjáról egyeztessen kollégáinkkal.

A vevő részére a termékek átvételekor tételes ellenőrzési lehetőséget biztosítunk, a vevő átvételkor a szállítólevél aláírásával igazolja a termék átvételét, és hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak.

A TrimagineLabs Kft. a szállítólevél aláírása után nem fogad el reklamációt mennyiségi vagy olyan minőségi hiba miatt, amely átvételkor felismerhető lett volna.

Amennyiben az átvételkor sérülést tapasztal a terméken, a sérülésről kérje jegyzőkönyv felvételét a szállítást végző kollégánktól. Kizárólag a csomagolás sérülése esetén a termék visszavétele nem kérhető.

Amennyiben a házhoz szállított terméket vevő saját hibájából nem tudja átvenni, munkatársaink másodszor is megkísérlik a termék átadását, melynek plusz költsége a vevőt terheli. Amennyiben a termék szállítóeszközről történő lerakodása 1 óránál hosszabb időt vesz igénybe, az 1 órán felül felmerült idő állásidőnek minősül, melynek költsége a vevőt terheli.

A TrimagineLabs Kft. jogosult a házhozszállítástól elállni, vagy azt felmondani, ha a szállítási címre történő teljesítés vis maior, vagy a cégünk nevében eljáró személy érdekkörén kívül álló egyéb okok miatt nem lehetséges. Ilyen vis maior oknak minősül különösen a természeti csapás, időjárási szélsőségek, jeges út, katasztrófa, export- vagy importtilalom, gazdasági embargó, karantén-intézkedés, érdekkörön kívül álló egyéb oknak minősül például a magasságkorlátozás, súlykorlátozás, egyéb megközelítési, vagy lerakodási probléma.